Kundetjeneste

Man-Fre 08-17. Lør-Søn stengt
22 33 05 10

kundeservice@cellbes.no

Vår kundeservice er åpen hverdager 8-17. Vi hjelper deg gjerne med å ta imot dine bestillinger samt spørsmål angående ditt kjøp, leveranser, faktura, returer, reklamasjoner med mer.

Gå til vår kundeservice

Vanlige spørsmål

MINE SIDER

Opprett konto på Mine sider
Klikk på «Mine sider» og deretter «Opprett konto». Fyll ut kundenummer, e-postadresse samt postnummer og klikk på ”Opprett konto”.

Glemt passord til Mine sider
Hvis du har glemt passordet ditt, kan vi sende deg en e-post med en lenke der du kan tilbakestille passordet ditt. For å gjøre dette, klikk på «Mine sider» og «Glemt passord». Fyll deretter ut kundenummer eller e-postadressen som du oppga da du opprettet kontoen for Mine sider. Du vil da få tilsendt et nytt passord på e-post.

Det er ikke mulig å logge inn på Mine sider
Har du registrert deg på Mine sider? Selv om du allerede er kunde, må du registrere deg for å kunne ta i bruk Mine sider. For informasjon om hvordan du registrerer deg, se «Opprett konto på Mine sider» ovenfor. Har du oppgitt riktig passord? Hvis du har glemt passordet ditt, kan du tilbakestille det. Se «Glemt mitt passord til Mine sider».

BESTILLING

Hvor lang er leveringstiden?
Levering fra vårt lager skjer normalt i løpet av 6-9 virkedager etter bestilling (hvis produktene finnes på lager). Pakken leveres til nærmeste postutleveringssted, hvor den blir oppbevart i 2 uker. Uavhentet pakke sendes tilbake til Cellbes.

Kan jeg bestille til Svalbard?
Vi kan dessverre ikke levere bestillinger til Svalbard.

Er det mulig å endre utleveringssted?
Pakken leveres til nærmeste postutleveringssted. På det nåværende tidspunkt er det ikke mulig å velge postutleveringssted.

Hva skjer om jeg ikke henter ut pakken?
Hvis pakken ikke blir avhentet og Cellbes ikke har fått beskjed om at angreretten er benyttet, debiteres fraktkostnader, returfrakt og håndteringskostnader, totalt 150 kr.

TILBUD

Hvor skriver jeg inn en tilbudskode?
I kassen finnes det et felt hvor du kan oppgi din tilbudskode. Trykk deretter på OK før du logger inn. Eventuelle rabatter trekkes fra i trinn 2 i kassen etter at du har logget deg inn eller registrert deg som ny kunde. Les mer om tilbudet her.

Jeg har skrevet inn en tilbudskode. Hvorfor blir ikke rabatten trukket fra?
Eventuelle rabatter trekkes fra i trinn 2 i kassen etter at du har logget deg inn eller registrert deg som ny kunde. Hvis rabatten fortsatt ikke blir trukket fra, kan det skyldes at du ikke oppfyller vilkårene til rabatten. Les mer om tilbudet her. Hvis du fortsatt opplever problemer, kontakt kundeservice her.

BETALINGSMÅTE

Hvilke betalingsmåter kan man velge?
Per i dag kan man velge mellom faktura, konto, postoppkrav (kontakt), betalingskort og PayPal. Les mer om våre betalingsmåter her.

Når kommer fakturaen?
Fakturaen sendes hjem til deg måneden etter at du har gjort bestillingen.

Hvordan leser jeg fakturaen/kontoutskriften?
Det er ikke alltid lett å vite hva de ulike delene på fakturaen/kontoutskriften betyr, men alle opplysninger er med. Her får du en forklaring. Hvis du har ytterligere spørsmål, er du velkommen til å kontakte vår kundetjeneste – her finner du kontaktinformasjon.

Betalingsfri måned
Tilbudet om betalingsfri måned kan brukes etter fire korrekte innbetalinger. Når du har rett til å benytte deg av betalingsfri måned, står dette lengst nede til venstre på fakturaen, over innbetalingskortet.

Det står et forhåndstrykt beløp på innbetalingskortet, kan jeg betale mer?
På innbetalingskortet oppgis minimumsbeløpet man må betale, hvis du har en konto. Det er selvfølgelig mulig å betale et høyere beløp.

Hvorfor har jeg fått en regning på hele beløpet når jeg har sendt varer i retur?
Det er mulig at returen har kommet inn etter at vi har sendt fakturaen. Hvis returen ikke er trukket fra, kan du trekke fra summen for returen på fakturaen (ikke glem å legge til 55 kr for returfrakten hvis du har brukt den forhåndsbetalte returseddelen). Hvis du er usikker på hvilket beløp du skal betale hjelper vår kundeservice deg gjerne på – kundetjeneste finner du her.

RETUR & ANGRERETT

Hvordan foretar jeg en retur eller et bytte av én eller flere varer?
Les her om hvordan du benytter deg av angreretten og foretar en retur.

Jeg vil bytte én eller flere varer. Må jeg betal ny frakt?
Hvis du vil sende tilbake og bytte én eller flere varer, betaler du ikke ny frakt for byttet. Et returgebyr tilkommer derimot på de varene du returnerer (dette gjelder ikke reklamasjon). Les mer og returgebyr her.

Én av varene jeg har fått tilsendt, er ødelagt, hva gjør jeg?
Hvis en vare er feil eller skadet, kontakt Cellbes snarest mulig. Kontaktinformasjon til kundetjeneste finner du her..

Hvordan får jeg tilbake pengene mine når jeg har foretatt en retur?
Det avhenger av hvordan opprinnelig betaling ble utført. Les mer her om tilbakebetaling for våre ulike betalingsmåter.

ØVRIG

Jeg har flyttet, hvordan endrer jeg adressen min hos dere?
Hvis du er kontantkunde, kan du endre adressen ved å ringe, sende e-post eller sende adresseendringen til oss per brev. Du kan ikke gjøre adresseendringer på vår hjemmeside. Av sikkerhetsmessige årsaker kan ikke adresser på faktura- og kontokunder endres via brev, e-post eller telefon. Adresseopplysningene oppdateres automatisk mot folkeregisteret.