- Startside
- Spørsmål og svar
Spørsmål og svar
Spørsmål og svar om Cellbes Member
Hva er Cellbes fordelsnivåer?
I kundeklubben vår venter personlige fordeler, bonussjekker og forkjøpsrett til salget vårt. Hvis du velger å abonnere på nyhetsbrevene våre kommer vi til å sende deg inspirerende innhold, gi deg trendtips og informere deg om eksklusive tilbud.
Hvordan blir jeg en del av Cellbes Member?
Du kan registrere deg ved å klikke på LOGG INN/REGISTRER DEG nederst på nettstedet vårt.
Hvordan fungerer medlemskapet?
Kundeklubben vår har to ulike nivåer: Medlem og Plussmedlem som baseres på hvor mye du handler for.
Som medlem og plussmedlem får du en bonussjekk på 25 kr for hvert 1000 poeng du tjener, samt flere fantastiske fordeler du ikke vil gå glipp av. Medlemskapet er helt kostnadsfritt og du kan avslutte det når du vil.
Hvilke fordeler får jeg som medlem hos Cellbes?
Se tabellen på denne siden (lenken åpnes i en ny fane).
Hvem kan bli medlem i Cellbes kundeklubb?
For å bli registrert må medlemmet være 18 år eller ha foresattes tillatelse. Kun privatpersoner kan registrere seg og du har rett til en konto per land. Kontoen din er personlig og kan ikke overdras til noen andre.
Når og hvordan får jeg bonussjekken min?
Du får en bonussjekk på 25 kr når du har handlet for 1000 kr/oppnådd 1000 poeng (1 kr = 1 poeng). Merk at bonussjekkene våre har en forsinkelse på 30 dager på grunn av eventuelle returer. På Mine sider kan du se om du har en aktuell bonussjekk, samt hvor langt det er igjen til neste.
Hvordan bruker jeg mine personlige tilbud og verdisjekker?
For å benytte deg av dine personlige tilbud og verdisjekker må du være innlogget. Du logger deg inn ved å skrive inn e-postadressen og passordet ditt. Har du en verdisjekk eller en annen personlig rabatt du vil benytte deg av, finner du denne under "Mine tilbud”.
Din verdisjekk eller andre personlige tilbud blir automatisk trukket fra i kassen.
Mitt personlige tilbud eller verdisjekk er ikke trukket fra?
Vi forstår selvsagt at du vil benytte deg av alle fordeler. Det kan være flere årsaker til at rabatten ikke er trukket fra.
Først vil vi anbefale deg å kontrollere at du er innlogget/registrert. Når du er innlogget blir verdisjekken eller andre personlige tilbud automatisk trukket i kassen.
Noen tilbud eller rabatter kan ikke kombineres med hverandre. Vi anbefaler derfor at du sjekker vilkårene for tilbudene du ønsker å benytte deg av.
Hvis du har sjekket alt ovenfor og ditt personlige tilbud eller verdisjekk fortsatt ikke er trukket, er du velkommen til å kontakte vår kundeservice, slik at vi kan hjelpe deg.
Jeg glemte å logge meg inn da jeg fullførte bestillingen min, kan dere etterregistrere kjøpet mitt?
Hvis du oppga samme navn og e-postadresse som du har registrert på kontoen din/Mine sider, så vil kjøpet ditt automatisk overføres til ”Mine bestillinger” innen kort tid.
Har du oppgitt et annet navn eller e-postadresse, så har vi dessverre ingen mulighet til å etterregistrere kjøpet ditt.
Hva skjer med verdisjekken eller bonussjekken ved en eventuell retur?
Din verdisjekk og/eller bonussjekk blir fordelt på alle varer i bestillingen din, ikke på totalbeløpet. Det betyr at du ved en eventuelt retur av en eller flere varer, får en tilbakebetaling på det beløpet du betalte for hver enkelt vare. Ved retur av deler eller hele kjøpet ditt, blir ikke verdisjekken og/eller bonussjekken gjenskapt eller godskrevet på øvrige deler av det aktuelle kjøpet, men anses som brukt.
Kan min verdisjekk eller bonussjekk gå ut?
Ja, verdisjekken din er gyldig i 12 måneder fra utstedelsesdatoen og bonussjekker har en gyldighetstid på 3 måneder fra utstedelsesdato. Du finner gyldighetsdaten for alle aktuelle verdisjekker, bonussjekker og personlige tilbud på Mine sider.
Hvor kan jeg se mine kjøp og når vil jeg nå neste medlemsnivå?
Som medlem kan du se alle dine kjøp under ”Mine bestillinger” og hvor langt du har igjen til neste nivå på Mine sider.
Kan jeg gå tilbake til medlem fra plussmedlem?
Kjøpene dine er gyldig i 12 måneder fra kjøpstidspunktet, etter det anses de som brukt. Hvis du for eksempel handlet for 599 kr 01. januar 2023 går 599 kr ut 01. januar 24. Da havner du på det nivået du har handlet for de siste 12 månedene.
Hvordan avslutter jeg medlemskapet hos Cellbes?
Så leit å høre at du vil forlate oss, du er velkommen tilbake når du vil. For å avslutte medlemsskapet hos oss er du velkommen til å kontakte vår kundeservice (lenken åpnes i en ny fane). Merk at du ikke får tilgang til Mine sider uten en konto hos oss.
Hva er forskjellen på en verdisjekk og en bonussjekk?
En verdisjekk regnes som et personlig tilbud og kan for eksempel være en gave på bursdagen din eller en annen koselig rabatt til deg som kunde hos oss. Du finner verdisjekkene dine og andre personlige fordeler under ”Mine tilbud” på Mine sider. En bonussjekk betales ut for hvert 1000 poeng du får. Merk at bonuspoeng innsamlet ved kjøp har en forsinkelse på 30 dager. På Mine sider kan du se om du har en aktuell bonus, samt hvor langt du har igjen til neste. Bonussjekkene våre har en gyldighetstid på 3 måneder. Du velger selv når du vil benytte deg av en aktuell bonussjekk ved å aktivere den selv i kassen før du fullfører kjøpet ditt.
Hva innebærer ubehandlede poeng?
Når du har gjort et kjøp på cellbes.no registreres kjøpet med det samme, derimot plasseres poengene dine som ubehandlet i 30 dager i tilfelle du vil returnere noe fra bestillingen din. Etter 30 dager blir du tildelt poengene dine.
Får jeg beskjed når jeg har en ny bonus å benytte?
Ja, du kan se din aktuelle bonus på Mine sider, men vi sender også en e-post til din oppgitte e-postadresse.
Hva skjer om jeg benytter en bonussjekk eller en verdisjekk og deretter gjør en retur?
Din verdisjekk eller bonussjekk anses da som brukt og refunderes ikke.