Spørsmål og svar


Hva er Cellbes fordelsnivåer?

Våre fordelsnivåer gir deg personlige tilbud, verdikuponger og en oppmerksomhet på bursdagen din. Hvis du dessuten velger å abonnere på nyhetsbrevene våre, vil vi sende deg inspirerende innhold, gi deg trendtips og informere deg om kampanjer som er helt eksklusive for vennene våre. I tillegg sørger vi for at du er den første som får vite om våre nye produkter. Vi elsker å skjemme bort vennene våre!



Hvordan kan jeg få tilgang til Cellbes' fordelsnivåer?

Du blir automatisk en av oss ved ditt første kjøp her på Cellbes. For at du skal kunne se og bruke dine fordeler, må du LOGGE INN / REGISTRERE DEG på vår nettside. Du registrerer deg enkelt ved å klikke på "LOGG INN/REGISTRER DEG" og deretter "Ikke medlem? Meld deg på her!". Fyll ut kontaktopplysningene dine og klikk på "Opprett konto".



Hvordan fungerer det?

Cellbes' fordelsnivåer er helt gratis og tilbyr tre ulike nivåer, der du får flere fordeler jo mer du handler. På de ulike nivåene venter forskjellige eksklusive tilbud, events og overraskelser.

Nivået er basert på din totale kjøpssum over en 12-måneders periode. Beregningen gjøres månedlig 12 måneder tilbake i tid.



Nivå ❤: 1 – 999,-

Her venter en verdikupong på 25,- å handle for.

Fri frakt på alle dine kjøp over 799,-.


Nivå ❤ : 1 000 – 2 999,-

Her venter en verdikupong på 50,- å handle for.

Du får også fri frakt på alle kjøp over 699,-.


Nivå ❤ ❤ ❤ 3 000,- og over

Her venter en verdikupong på 50,- å handle for. Du får også fri frakt på alle dine kjøp over 499,-.Som en av våre aller mest lojale kunder vil vi også skjemme deg bort med 5 % ekstra rabatt på alle dine kjøp.



Hvilke fordeler får jeg som Cellbes-venn?

Se tabellen nedenfor.



Hvem kan bli Cellbes-venn?

For å bli en del av gjengen må du være 18 år eller ha godkjenning fra en foresatt, og du må ha et gyldig personnummer. Bare privatpersoner kan bli med, og du har bare rett tilå ha én konto per land. Vær oppmerksom på at kontoen din er personlig og ikke kan overføres til andre.



Når får jeg verdikupongen min?

Du får en ny verdikupong for hvert nye nivå du oppnår. I tillegg elsker vi overraskelser og vil gjerne skjemme bort våre lojale kunder, så vi vil også gi deg en oppmerksomhet med jevne mellomrom.



Hvordan bruker jeg mine personlige tilbud og verdikuponger?

Du må være innlogget for å bruke dine personlige tilbud og verdikuponger. Du logger inn ved å skrive inn e-postadressen din etterfulgt av passordet ditt. Har du en verdikupong eller en annen personlig rabatt å benytte deg av, finner du denne under "Mine tilbud".

Verdikupongen eller andre personlige tilbud trekkes automatisk fra i kassen.



Mitt personlige tilbud eller verdikupong er ikke trukket fra?

Vi forstår at du ønsker å benytte deg av alle fordelene. Det kan være flere grunner til at rabatten ikke er trukket fra.

Først vil vi anbefale deg å sjekke at du er logget inn/registrert. Når du er logget inn, trekkes verdikupongen eller andre personlige tilbud automatisk fra i kassen.

Enkelte tilbud eller rabatter kan ikke kombineres med hverandre. Vi anbefaler derfor at du sjekker vilkårene for tilbudene du ønsker å benytte deg av.

Hvis du har sjekket det ovenstående og ditt personlige tilbud eller verdikupong likevel ikke er trukket fra, er du velkommen til å kontakte vår kundeservice, så skal vi sørge for å hjelpe deg.



Jeg glemte å logge inn da jeg fullførte bestillingen min. Kan dere etterregistrere kjøpet mitt?

Hvis du oppga samme navn og e-postadresse som du har registrert, vil kjøpet ditt automatisk bli overført til "Mine ordrer" om kort tid.

Har du oppgitt et annet navn eller e-postadresse, har vi dessverre ikke mulighet til å etterregistrere kjøpet ditt.



Hva skjer med verdikupong min ved en retur?

Verdikupongen blir fordelt på alle varene i bestillingen, ikke på totalbeløpet. Dette betyr at ved en eventuell retur av en eller flere varer, får du tilbakebetalt det beløpet du betalte for hver enkelt vare.

Ved retur av deler eller hele kjøpet blir ikke verdikupongen gjenskapt eller kreditert på øvrige deler av det aktuelle kjøpet, men regnes da som brukt.



Kan verdikupongenmin utløpe?

Ja, verdikupongen din er gyldig i 12 måneder fra utstedelsesdato. Gyldighetsdatoen for alle dine aktuelle verdikuponger og personlige tilbud finner du under "Mine tilbud".



Hvor kan jeg se kjøpene mine og når når jeg kommer til neste ❤ -nivå?

Du kan se alle kjøpene dine på "Mine ordrer". For å finne ut hvor nært nivå du er, er du velkommen til å kontakte vår kundeservice, så hjelper vi deg.



Kan jeg bli kvitt mitt ❤ -nivå?

Kjøpene dine er gyldige i 12 måneder fra kjøpstidspunktet, deretter anses de som brukt. F.eks. Handlet du for 199 kr 01.01.2023, går nettopp disse 199 kr ut 01.01.24. Da havner du på det nivået du har handlet for de siste 12 månedene.



Hvordan avslutter jeg vennskapet med Cellbes?

Vi beklager at du ønsker å forlate oss, du er velkommen tilbake når du vil. For å avslutte vennskapet med oss, er du velkommen til å kontakte vår kundeservice.



Hvilke fordeler får jeg som Cellbes-venn?

Dette venter på deg…

Cellbes
Hvordan blir jeg en del av Cellbes sitt fellesskap?

Hvordan blir jeg en del av Cellbes sitt fellesskap?

Du blir automatisk medlem av vårt lojalitetskonsept ved ditt første kjøp her på Cellbes. For at du skal kunne se og bruke dine fordeler, må du LOGGE INN / REGISTRERE DEG.

Spørsmål og svar
Trygg levering
Sikker betaling
30 dager returrett

Kjøp mote og klær fra små til store størrelser online på Cellbes.

Sikker shopping

Om Cellbes

Personlig service

Hold deg oppdatert

Abonner på vårt nyhetsbrev for siste produktslipp, tilbud og nyheter fra oss.

Følg oss

  • Vi leverer kun til norsk adresse, vi kan ikke levere til Svalbard.
  • Fraktgebyr fra 60 kr. Fri frakt ved kjøp fra 800 kr.
  • 30 dagers angrerett.