Filter

0

Kjøpsbetingelser

Kjøpsbetingelser

Så enkelt kontakter du oss!


Telnr: 22 33 05 10
Mandag-fredag 08.00–17.00.
Lørdag-søndag stengt.


E-post: kundeservice@cellbes.no

Spørsmål besvares innen 48 timer på hverdager.

Dato: 12.06.2014


Hvordan bestiller du?


Du kan ringe oss man-fre 08.00-17.00 på telefon 22 33 05 10. Du kan også bestille på vår hjemmeside eller per e-post: kundeservice@cellbes.no. Normalt mottar du pakken innen 2 uker, men i høysesongen kan det ta noe lengre tid. Har du allerede et kundenummer, ønsker vi at du bruker det ved bestilling eller ved henvendelser. Bindende kjøpsavtale og kredittkjøp kan kun gjennomføres av personer over 18 år. Alle varer som selges kan brukes i Norge.


Leveranse


Forbruker har rett til å heve kjøpet dersom denne ikke godtar nytt leveringstidspunkt ved forsinket levering. Dersom forbruker har forskuddsbetalt og vil heve kjøpet pga. forsinket levering betaler vi pengene tilbake innen 14 dager etter du har gitt oss beskjed at du ønsker å benytte angreretten. Vi kan ikke sende varer til Svalbard.


Telefonkostnader


Telenor/Norgestakst

Oppstartsavgift: 60 øre ink. mva. Alle dager mellom kl. 8.00–17.00: 21 øre ink. mva per minutt. Eventuell ventetid (køtid) blir belastet per minutt etter samme takst som ovenfor. Kunder med abonnement hos en annen teleoperatør belastes etter gjeldende operatør sine takster.


Priser


På grunn av store innkjøp og direktesalg, får du alltid gunstige priser hos oss. Cellbes Pris = Kvalitet til kuppris! Prisene i denne katalogen vil ikke øke i løpet av den perioden katalogen er gyldig. Unntak: Uforutsette økninger i momsen, valutakurser, råvarepriser, samt andre generelle avgifter. Prisene inkluderer 25% moms. Ekspedisjonsavgiften er fra 49,- per ordre, fri frakt ved kjøp over 799,-. Alle priser og gebyrer gjelder varer levert i Norge. Spesielle tilbud på våre Internettsider gjelder bare når du bestiller via disse. Vi forbeholder oss retten til å runde opp til nærmeste krone i forbindelse med betaling.


Vi utfører løpende kontroller for å sikre at vi gir riktige priser på cellbes.no. Før bestillingen blir bekreftet kan derfor prisene endres når som helst. Vi tar forbehold om trykk- og skrivefeil, samt for sluttsolgte varer. Selv om vi har sendt deg en melding som bekrefter bestillingen din, og det i ettertid oppdages at varene er feilpriset, er vi ikke bundet opp til denne feilaktige prissettingen.



Tilbud


Rabattkoder kan ikke kombineres og gjelder ikke for varer merket med «kampanjepriser». Rabattkoder kan bare brukes maks. én gang per kunde hvis ikke noe annet er oppgitt. Vær oppmerksom på vilkårene som gjelder for tilbudet. Skriv inn din tilbudskode i kassen i ruten «Tilbudskode», alle rabatter trekkes fra først i trinn 2 i kassen. Tilbud kan være personlige og kan da bare brukes av den personen som har fått det. Hvis en eller flere varer returneres og kravene for rabatt ikke oppfylles, har Cellbes rett til å trekke rabatten fra returbeløpet. Tilbud om fri frakt gjelder standardfrakt hvis ikke noe annet er oppgitt.


Kvalitetskontroll


Vi gjennomfører en grundig kvalitetskontroll av samtlige varegrupper. For at våre klær skal ha god kvalitet og passform, testes de slik at de for eksempel ikke krymper, farger av eller endres på annen måte.


Transportsikkerhet


Cellbes Postordre er ansvarlig for eventuelle skader mellom lageret vårt og ditt nærmeste postkontor eller utleveringssted. Skulle du oppdage en skade idet du får pakken, meld straks fra til betjeningen. Ser du skaden først etter at du har åpnet pakken, meld det til oss på baksiden av ordreseddelen. Ved retur til Cellbes, står du selv for transportrisikoen.


Betaling


Du kan velge mellom ulike betalingsmåter når du handler hos oss. Våre mest fordelaktige alternativer er faktura og konto, men vi kan også tilby muligheten med å betale i Vipps og med betalingskort.


Cellbes-Faktura. Du betaler først når du mottar fakturaen. Inntil 45 dager rentefri kreditt. Frakt/ekspedisjonsavgift fra 49,-, fri frakt ved kjøp over 799,-. Faktureringsavgift 19,-/måned kommer i tillegg. Betales ikke fakturaen i tide går fakturabeløpet automatisk over til Cellbes-Konto. Se vilkår for Cellbes-Faktura.


Cellbes-Konto. Søk om Cellbes-Konto hvis du ønsker en nedbetalingsordning på maks 24 mnd. Du betaler ingen avgift. Frakt/ekspedisjonsavg. fra 49 ,-, fri frakt ved kjøp over 799,-. Den effektive årsrenten er 36,11%. Se vilkår for Cellbes-Konto.


Vipps. Når man velger Vipps som betalingsmåte, så skjer betalingen via Vipps direkte betaling. Når betalingen har blitt registrert hos Cellbes, så vil din bestilling bli levert ifølge våre retningslinjer.


Betalingskort. Vi godtar Visa og MasterCard, du kan også betale via Masterpass. Kortbetaling fungerer kun ved online bestillinger og kan ikke brukes for bestillinger via telefon eller brevordre. For eventuell retur, refunderes pengene tilbake til kortet ditt. Alle transaksjoner krypteres for sikker betaling.

Dersom kortbetalingen blir godkjent, trekkes beløpet umiddelbart og du mottar en epost med ordrebekreftelse.. Ved eventuell retur føres pengene tilbake til kortet ditt. Dersom kortbetalingen ikke blir godkjent, vil bestillingen bli annullert. Vennligst ta kontakt med din bank eller kortleverandør dersom du har spørsmål rundt dette.


Ved kjøp med kort beskytter vi dine opplysninger med SSL-kryptering. SSL står for Secure Sockets Layer og er en funksjon som gjør at all informasjon som sendes mellom kjøper og selger krypteres. Det betyr at informasjonen går gjennom en sikker forbindelse og at dine kortopplysninger ikke kan leses av utenforstående.


Send ikke penger på forskudd. Vi kan ikke ta ansvar for penger, sjekker, frimerker e.l. som sendes til oss i brev.


Uavhentet pakke


Hvis du ikke henter pakken og ikke gir beskjed til Cellbes om at du ønsker å benytte deg av angreretten, debiteres du ekspedisjonsgebyr, returfrakt og håndteringskostnader, p.t. totalt 150 kr.


Angrerett


Du har rett til å angre kjøpet ditt innen 14 dager etter at varene er mottatt. Dette gjør du ved å gi oss beskjed om at du ønsker å benytte deg av angreretten, innen angrefristens utløp (14 dager) og sende tilbake varen. For å gi oss beskjed at du vil benytte angreretten kan du kontakte oss på telefonnummer 22 33 05 10 eller via e-post: kundeservice@cellbes.no. Du kan også angre kjøpet hvis én/flere varer blir restnotert eller du får ny leveringsdato. I slike tilfeller kan du kontakte kundeservice. Hvis du angrer kjøpet uten å hente pakken, må du gi oss beskjed om dette (se Uavhentet pakke). Angreskjema her.


Bruk av angreretten


Send varen tilbake i vesentlig uforandret stand, gjerne i originalemballasjen. Hudpleie-, makeup- og hårpleieprodukter samt parfymesett som inneholder hudpleieprodukter, returneres i ubrutt forpakning hvis du ønsker å benytte deg av angreretten. Legg ved returseddelen og angi gjerne årsaken til returen. Du bør bruke adresselappen (forhåndsbetalt kunderetur) som du finner på returseddelen. Hvis du benytter deg av angreretten, debiteres du returfrakten (p.t. 59 kr) i etterkant hvis du har valgt å bruke vår returseddel. Hvis varen ikke er i uforandret tilstand, kan ev. verdireduksjon bli trukket av på returbeløpet.


Tilbakebetaling


Skjer så snart som returen er mottatt, og senest innen 14 dager. Er du faktura- eller kontokunde så justeres din faktura- eller delbetalingskonto. Benytter du deg av postoppkrav så blir pengene betalt tilbake til din konto eller utbetales via sjekk. Har du betalt med kort så føres pengene tilbake til kortet. Angrer du hele kjøpet så blir også oppkrav- og fraktgebyr betalt tilbake til deg. Hvis du benytter deg av angreretten, betaler du returfrakten. 


Har du allerede betalt din faktura? Klikk her for å logge inn og fylle ut opplysninger for tilbakebetaling.


Bytterett


Ønsker du å bytte? Ta kontakt med kundeservice. Med forbehold om utsolgte varer.


Vil du bytte en bestilling du har gjort med betalingskort eller Vipps, er du velkommen til å legge inn en ny bestilling på hjemmesiden vår.


Bruk av retur-/bytterett


Send varen tilbake i vesentlig uforandret stand, gjerne i originalemballasjen. Returner samtlige deler, selv om de er skadet. Legg ved returseddelen og angi gjerne årsaken til returen. Du bør bruke adresselappen (forhåndsbetalt kunderetur) som du finner på returseddelen.

Hvis varen ikke er i vesentlig uforandret tilstand, kan ev. verdireduksjon bli trukket av på returbeløpet. Hvis du benytter deg av retur-/bytteretten, debiteres du returfrakten (p.t. 59 kr) i etterkant hvis du har valgt å bruke Cellbes’ returseddel. Hvis en vare er feil eller feilekspedert, betaler Cellbes returfrakten. Ved bytte eller retur står du for transportrisikoen. Ta alltid vare på garanti-/følgeseddelen til returen er ferdigbehandlet, der står returkollinummeret som skal brukes ved eventuell reklamasjon. Hvis du bestiller flere varer enn én og ikke returnerer alle, betaler vi ikke tilbake ekspedisjonsgebyret eller ev. postoppkravsgebyr ettersom gebyrene er de samme uansett antall varer som bestilles.


Reklamasjon


Er det feil ved en vare eller hvis den er skadet, vil vi at du omgående kontakter oss slik at vi sammen kan løse problemet. Du kan kontakte oss på telefonnummer 22 33 05 10 eller via e-post kundeservice@cellbes.no. Reklamasjonsretten gjelder i 2 år fra du mottok varen. Hvis du oppdager feil på varen må dette bli varslet oss innen 2 måneder fra det tidspunktet feilen ble oppdaget. Hvis du ikke kan ringe oss, ønsker vi at du snarest sender oss varen. Når du sender tilbake en vare pga reklamasjon ønsker vi at du skriver en kort informasjon om hva som er feil med varen på returseddelen. Husk å legge ved returseddel og et telefonnummer hvor du kan treffes på dagtid. Dine spørsmål besvares av vår kundeservice.

Ved godkjent reklamasjon betaler vi pengene tilbake innen 14 dager og det debiteres ingen returavgift, dersom returavgiften betales for en reklamasjon så vil dette beløpet bli refundert.


Tvister og konflikter


Har du mottatt en feil vare eller skadet vare, vennligst ta kontakt med oss slik at vi kan løse problemet sammen. Vi førsøker alltid å løse konflikter på en tilfredstillende måte for alle parter. Dersom det ikke oppnås enighet har du mulighet til å sende saken til forbrukerrådet. Se fremgangsmåte her: http://www.forbrukerradet.no/klageguide/

Ved eventuelle tvister følger vi Forbrukerradets anbefalinger. Uløste saker kan klages inn til Forbrukerklageutvalget.


Du kan også benytte EU-kommisjonens klageportal online. Dette vil være spesielt relevant om du bor i et annet EU/EES-land enn Norge. Saken kan sendes hit: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ - sammen med din sak må du også oppgi vår e-postadresse:
claim@cellbes.com


Anmeldelser


Hva er forskjellen på Verifisert kjøper og Anonym anmeldelse?
En verifisert kjøper er en kunde som har kjøpt produktet og gir en anmeldelse etter forespørsel fra oss. En anonym anmeldelse kommer direkte fra produktsiden og er altså ikke en verifisert kjøper av produktet.


Integritetspolicy


Cellbes AB er ansvarlig for håndtering av de personopplysningene som du som kunde oppgir. Opplysningene dine blir kontrollert mot opplysningene i Folkeregisteret. Varene vil bli levert til den adressen som er registrert der. Dine personlige og innkjøpsdata behandles for å opprettholde vårt kundeforhold og også for markedsføringsformål. Du kan lese mer om dette i vår integritetspolicy.


Ifølge de nye GDPR-retningslinjene har du flere rettigheter, blant annet kan du alltid reservere deg mot markedsføring. Du kan lese mer om dette i vår integritetspolicy.


Cellbes AB 501 87 Borås
Besøksadresse: Ryssnäsgatan 2, 504 64 Borås
Tlf. kundeservice: 22 33 05 10
Epost: kundeservice@cellbes.no

Cellbes
Postboks 144, 1751 Halden
Organisasjonsnr. 97 44 11 768

Cellbes er medlem i Distansehandel Norge, www.distansehandel.no


Trygg levering
Sikker betaling
30 dager returrett

Kjøp mote og klær fra små til store størrelser online på Cellbes.

Sikker shopping

Om Cellbes

Personlig service

Hold deg oppdatert

Abonner på vårt nyhetsbrev for siste produktslipp, tilbud og nyheter fra oss.

Følg oss

  • Vi leverer kun til norsk adresse, vi kan ikke levere til Svalbard.
  • Fraktgebyr fra 49 kr. Fri frakt ved kjøp fra 799 kr.
  • 30 dagers angrerett.