Direktebestilling: 22 33 05 10
Mandag-fredag 08.00–17.00.
Lørdag-søndag stengt.
Faktura, konto og andre spørsmål besvares av
Kundeservice hverdager mellom 08.00–17.00.
Fax: 22 33 05 11
E-post: kundeservice@cellbes.no
Brevordre: Bruk gjerne den fortrykte bestillingsseddelen med ditt navn
og kundenummer. Du betaler portoen sammen med leveransen.
Spørsmål vedrørende kjøp/bestillinger besvares innen 48 timer på hverdager.
Dato: 12.06.2014
Du kan ringe oss man-fre 08.00-17.00 på ordretelefon 22 33 05 10 eller fakse inn din bestilling hele døgnet til 22 33 05 11. Du kan også bestille på vår hjemmeside eller per e-post:kundeservice@cellbes.no. Når du ringer, får du straks vite om varen er på lager og når den leveres. Normalt mottar du pakken innen 2 uker, men i høysesongen kan det ta noe lengre tid. Har du allerede et kundenummer, ønsker vi at du bruker det ved bestilling eller ved henvendelser. Bindende kjøpsavtale og kredittkjøp kan kun gjennomføres av personer over 18 år.
Forbruker har rett til å heve kjøpet dersom denne ikke godtar nytt leveringstidspunkt ved forsinket levering. Dersom forbruker har forskuddsbetalt og vil heve kjøpet pga. Forsinket leveranse, betaler vi pengene tilbake innen 30 dager.
Oppstartsavgift: 60 øre ink. mva. Alle dager mellom kl. 8.00–17.00: 21 øre ink. mva per minutt. Eventuell ventetid (køtid) blir belastet per minutt etter samme takst som ovenfor. Kunder med abonnement hos en annen teleoperatør belastes etter gjeldende operatør sine takster.
På grunn av store innkjøp og direktesalg, får du alltid gunstige priser hos oss. Cellbes Pris = Kvalitet til kuppris! Prisene i denne katalogen vil ikke øke i løpet av den perioden katalogen er gyldig. Unntak: Uforutsette økninger i momsen, valutakurser, råvarepriser, samt andre generelle avgifter. Prisene inkluderer 25% moms. Ekspedisjonsavgiften er 59,- per ordre, fri frakt ved kjøp over 800,-. Ved kontantkjøp kommer Postens avgifter i tillegg (per dags dato 60,-). Alle priser og gebyrer gjelder varer levert i Norge. Spesielle tilbud på våre Internettsider gjelder bare når du bestiller via disse.
Rabattkoder kan ikke kombineres og gjelder ikke for varer merket med «kampanjepriser». Rabattkoder kan bare brukes maks. én gang per kunde hvis ikke noe annet er oppgitt. Vær oppmerksom på vilkårene som gjelder for tilbudet. Skriv inn din tilbudskode i kassen i ruten «Tilbudskode», alle rabatter trekkes fra først i trinn 2 i kassen. Tilbud kan være personlige og kan da bare brukes av den personen som har fått det. Hvis en eller flere varer returneres og kravene for rabatt ikke oppfylles, har Cellbes rett til å trekke rabatten fra returbeløpet. Tilbud om fri frakt gjelder standardfrakt hvis ikke noe annet er oppgitt.
Vi gjennomfører en grundig kvalitetskontroll av samtlige varegrupper. For at våre klær skal ha god kvalitet og passform, testes de slik at de for eksempel ikke krymper, farger av eller endres på annen måte.
Cellbes Postordre er ansvarlig for eventuelle skader mellom lageret vårt og ditt nærmeste postkontor eller utleveringssted. Skulle du oppdage en skade idet du får pakken, meld straks fra til betjeningen. Ser du skaden først etter at du har åpnet pakken, meld det til oss på baksiden av ordreseddelen. Ved retur til Cellbes, står du selv for transportrisikoen.
Du kan velge mellom ulike betalingsmåter når du handler hos oss. Våre mest fordelaktige alternativer er faktura og konto, men vi kan også tilby muligheten med å betale i postoppkrav, PayPal og med betalingskort.
Dersom kortbetalingen blir godkjent, vil beløpet bli reservert omgående og du mottar en mail med ordrebekreftelse. Beløpet trekkes fra din konto når vi sender bestillingen din. Ved eventuell retur føres pengene tilbake til kortet ditt. Dersom kortbetalingen ikke blir godkjent, vil bestillingen bli annullert. Vennligst ta kontakt med din bank eller kortleverandør dersom du har spørsmål rundt dette.
Ved kjøp med kort beskytter vi dine opplysninger med SSL-kryptering. SSL står for Secure Sockets Layer og er en funksjon som gjør at all informasjon som sendes mellom kjøper og selger krypteres. Det betyr at informasjonen går gjennom en sikker forbindelse og at dine kortopplysninger ikke kan leses av utenforstående.
Vår betalingsformidler DIBS Payment Services AB (www.dibs.se) behandler din kortinformasjon på korrekt måte i samsvar med internasjonal sikkerhetsstandard PCI DSS.
Send ikke penger på forskudd. Vi kan ikke ta ansvar for penger, sjekker, frimerker e.l. som sendes til oss i brev.
Hvis du ikke henter pakken og ikke gir beskjed til Cellbes om at du ønsker å benytte deg av angreretten, debiteres du ekspedisjonsgebyr, returfrakt og håndteringskostnader, p.t. totalt 150 kr.
Du har rett til å angre kjøpet ditt innen 14 dager etter at varene er mottatt. Dette gjør du ved å gi oss beskjed om at du ønsker å benytte deg av angreretten, innen angrefristens utløp (14 dager) og sende tilbake varen. Du kan også angre kjøpet hvis én/flere varer blir restnotert eller du får ny leveringsdato. I slike tilfeller kan du kontakte kundeservice. Hvis du angrer kjøpet uten å hente pakken, må du gi oss beskjed om dette (se Uavhentet pakke). Angreskjema her.
Send varen tilbake i vesentlig uforandret stand, gjerne i originalemballasjen. Hudpleie-, makeup- og hårpleieprodukter samt parfymesett som inneholder hudpleieprodukter, returneres i ubrutt forpakning hvis du ønsker å benytte deg av angreretten. Legg ved returseddelen og angi gjerne årsaken til returen. Du bør bruke adresselappen (forhåndsbetalt kunderetur) som du finner på returseddelen. Hvis du benytter deg av angreretten, debiteres du returfrakten (p.t. 59 kr) i etterkant hvis du har valgt å bruke vår returseddel. Hvis varen ikke er i uforandret tilstand, kan ev. verdireduksjon bli trukket av på returbeløpet.
Skjer så snart som returen er mottatt, og senest innen 14 dager. Er du faktura- eller kontokunde så justeres din faktura- eller delbetalingskonto. Benytter du deg av postoppkrav så blir pengene betalt tilbake til din konto eller utbetales via sjekk. Har du betalt med kort så føres pengene tilbake til kortet. Angrer du hele kjøpet så blir også oppkrav- og fraktgebyr betalt tilbake til deg. Hvis du benytter deg av angreretten, betaler du returfrakten.
Du kan bytte til en annen vare kostnadsfritt. Av hygieniske årsaker byttes ikke hudpleie-, makeup- og hårpleieprodukter samt parfymesett, hvis disse returneres i brutt forpakning. Bytteretten gjelder heller ikke for spesialbestilte mål av metervare og klipp. Med forbehold om utsolgte varer.
Send varen tilbake i vesentlig uforandret stand, gjerne i originalemballasjen. Returner samtlige deler, selv om de er skadet. Legg ved returseddelen og angi gjerne årsaken til returen. Du bør bruke adresselappen (forhåndsbetalt kunderetur) som du finner på returseddelen.
Hvis varen ikke er i vesentlig uforandret tilstand, kan ev. verdireduksjon bli trukket av på returbeløpet. Hvis du benytter deg av retur-/bytteretten, debiteres du returfrakten (p.t. 59 kr) i etterkant hvis du har valgt å bruke Cellbes’ returseddel. Hvis en vare er feil eller feilekspedert, betaler Cellbes returfrakten. Ved bytte eller retur står du for transportrisikoen. Ta alltid vare på garanti-/følgeseddelen til returen er ferdigbehandlet, der står returkollinummeret som skal brukes ved eventuell reklamasjon. Hvis du bestiller flere varer enn én og ikke returnerer alle, betaler vi ikke tilbake ekspedisjonsgebyret eller ev. postoppkravsgebyr ettersom gebyrene er de samme uansett antall varer som bestilles.
Har du mottatt en feil vare eller skadet vare, vennligst ta kontakt med oss slik at vi kan løse problemet sammen. Vi førsøker alltid å løse konflikter på en tilfredstillende måte for alle parter. Dersom det ikke oppnås enighet har du mulighet til å sende saken til forbrukerrådet. Se fremgangsmåte her: http://www.forbrukerradet.no/klageguide/
Du kan også benytte EU-kommisjonens klageportal online. Dette vil være spesielt relevant om du bor i et annet EU-land enn Sverige. Saken kan sendes hit: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ - sammen med din sak må du også oppgi vår e-postadresse:Er det feil ved en vare eller hvis den er skadet, vil vi at du omgående kontakter oss slik at vi sammen kan løse problemet. Naturligvis erstatter vi en vare med feil også etter de ovenfor nevnte 14 dagene. Hvis du ikke kan ringe oss, vil vi at du snarest sender oss varen. Husk å legge ved returseddel og et telefonnummer hvor du kan treffes på dagtid. Dine spørsmål besvares av vår kundeservice.
Tlf: 22 33 05 10
Mandag-fredag 08.00–17.00. Lørdag-søndag stengt.
E-post: kundeservice@cellbes.no
Spørsmål vedrørende reklamasjon besvares innen 48 timer på hverdager.
Adresse:Cellbes, Postboks 144, 1751 Halden
For at du kan inngå en online avtale med www.cellbes.no, må du registrere deg med følgende personlige opplysninger:
Cellbes Postordre AS er ansvarlig for behandlingen av de personopplysningene du som kunde oppgir til oss. Personopplysningene er nødvendige for å opprette en god kunderelasjon. Cellbes Postordre, moderselskapet Haléns Holding AB, deres datterselskap og samarbeidspartnere vil bruke opplysningene til markedsføringsformål via post, telefon eller andre elektroniske medier. Ved å skrive til Cellbes, Postboks 144, 1751 Halden, kan du begjære dine personopplysninger rettet eller fjernet. Du kan også be om at de ikke skal brukes til markedsføring av andre bedrifter enn Cellbes Postordre AS. Som kunde hos Cellbes har du rett til én gang per år å få innsyn i de opplysninger som finnes om deg i vårt register. Du kan også få vite i hvilke sammenhenger opplysningene benyttes. Henvend deg skriftlig til adressen over.
OBS! Vi ekspederer ingen ordre under 99,-!
Cellbes
Consortio Fashion Group AS
Postboks 7, 1751 Halden
Organisasjonsnr. 97 44 11 768
Cellbes er medlem i Distansehandel Norge, www.distansehandel.no